2 mei tot 7 mei

12 mei 2017

Na een paar dagen ziek op bed gelegen te hebben was ik donderdag toch maar weer aan de slag gegaan. Had het wel weer een beetje gehad met ziek op bed liggen. Na twee dagen gewerkt te hebben was het dan eindelijk weer weekend.

Vrijdagavond had ik dan weer met George afgesproken. We zouden samen ergens een hapje gaan eten. We zijn uiteindelijk beland bij een restaurant genaamd Fatima's. De naam zegt het al buitenlands. Uit welk land het kwam weet ik niet meer precies. Maar hier heb ik falafel ballen gehad voor het eerst. Smaakte behoorlijk goed. Daarna zijn we door gegaan naar de kroeg. We liepen in de Gay straat van Sydney. Wat zijn hier toch veel gay bars. Echt heel veel. Na een paar gay bars binnen zijn geweest zijn we weer vluchtig naar een normale kroeg gegaan. Na een drankje zijn we dan ook weer naar huis gegaan. Want we hadden voor de volgende dag vroeg afgesproken om ergens te gaan ontbijten.

Zaterdagochtend hadden we in de buurt afgesproken om ergens te gaan ontbijten.Na een lekker ontbijt konden we dan ook weer op pad.

IMG-20170506-WA0003

Voor vandaag stond Manly Beach op de planning. Iedereen praat hier heel lovend over dat het een geweldig strand is, en ja het is ook een mooi strand. Alleen heel erg vol.

WP_20170506_14_41_29_Pro

We hadden er dus ook maar voor gekozen om naar het strandje om de hoek te gaan genaamd Shelly Beach. Het weer was lekker dus konden we ook lekker in het water zwemmen. Onder het water zagen we dus ook allemaal vissen zwemmen, leuk om te zien. Dit was ons moment om dan ook maar even met de GoPro aan de slag te gaan.

GOPR0267

GOPR0250

GOPR0247

GOPR0237

GOPR0190

Na lekker gezwommen te hebben, hebben we de avond afgesloten met sushi. Jammie!

WP_20170506_18_37_22_Pro

Na een goed weekend te hebben gehad, had ik maar besloten om de zondag voor me zelf te nemen en lekker aan school te werken. Want maandag begint het werkleven weer.

1. Marijke van Alphen:
    12 mei 2017
    Fijn te horen dat je weer bent opgeknapt Liza!
    En wat verstandig om een rustige zondag te houden, want je kan je tijd en vooral energie na een griep, maar 1 x gebruiken. Vlot het met je werkverslag schrijven?
    Wat een mooie onder-water foto's! Wat is een Go-Pro?
    Is dat een onderwater camera? Je ziet ik moet nog veel leren.
    Ik kijk al weer uit naar je volgende belevenissen.
  2. Peggy:
    13 juni 2017
    Falafel en sushi, dat doe je goed, jammmie. Ook het ontbijtje zag er goed uit. Je zorgt goed voor jezelf, toppie! Mooie stranden en water ook!